HAHAHA!!!!

Tjenis!

Idag så var jag på skolan och kl 14.30 hade jag utvecklingssamtal.. Det tog ca en halvtimma så sedan gick jag och mamma på stan och köpte en ny vårjacka åt mig på team sportia och vi fick även med oss ett par shorts till sommaren! När jag kom hem så tittade jag på Trassel lite med Rebban och sedan gick jag till stallet och red lektion på Lucy. Vi hade hopp/markarbete och det gick bra men hon vilade igår också sket jag i martingallen såå...

Aja är nöjd iaf! Putsade alla grejor sedan med Filippa och Fanny och sedan gick jag in och åt middag!:)

Nyss så rinde det på mammas telefon och mamma går upp kollar vilket nr det och och säger:
Men vaafaan,suck och går tillbaka till sitt rum utan att svara!

Jag- vem är det?

Mamma-statistiska centralbyron!

Jag- haha okej!

Nåra sekunder senare ringer hemtelefonen!

Mamma-om det är statistiska centralbyron så är inte jag hemma!

Jag- Svarar i telefonen, Hej det är Ellen!

I telefonen. Ja heej jag heter blablabla och ringer från statistiska centralbyron och undrar om Marie-Louise är där?

Jag-Nej hon är inte hemma!

I telefonen-okej då får jag ringa en annan gång!

Vi lägger på.


haha gud vad vi asgarva sen!;)

Nu ska jag duscha och sedan så är jag väl lite med familjen och gör inte så mycket!

//EllenLunneborg


Sötnöt:')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0