DAGENS RIDNING

Lucy:

Red Lucy först av dom idag.
Red örsjön.
Tränade mycket kondis idag så jag började med att trava läängee.
Sedan så tränade jag mycket övergångar och så.
När vi sedan vände så galopperade jag jättelångt och länge utan att bryta av och det var bra för hennes kondis.
När jag hade brytit av henne så travade jag igen.
Först med låånga steg och sedan så jobbade jag henne i formen och travade lite långsammare.
Skrittade eftersom av henne på hemvägen och jag kan ju säga att Lucy har gått hårt dom senaste dagarna.
Hon har gått dressyr tre dagar i sträck också red jag ut henne i ca en timma idag och tränade kondisen.
Imorgon så är det hopplektion och på torsdag så är det NYÅRSHOPPET!!(tävling)
Jag och Lucy kommer att tävla ld och lc och båda är A0.A0:D
Vi kommer att spöa skiten ur dom andra jag tävlar mot!!
Är nöjd med Lucy idag iaf.



Cherie:

Red Cherie i ridhuset idag.
På vägen dit så började hon att hoppa, studsa, resa sig och hålla på sådär så jag höll på att ramla av henne.
Hon var väl helt okej i ridhuset men hon lugnade ner sig när hon kom in som tur var.
Red mycket serpentinbågar och mycket övergångar med henne idag.
Red henne med martingal och pessoa för jag visste att hon skulle vara stark.
Är väl ganska nöjd med henne idag.



Daisy:

Maggie red henne i ridhuset samtidigt som mig och Cherie och jag antar att hon är nöjd med henne idag:)


//EllenLunneborg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah Jävlar vad skrytig du är!! xD

2010-12-28 @ 20:22:10
Postat av: ellen

vadåra?

2010-12-29 @ 11:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0