.......

Förlåt för att jag inte har bloggat något dom senaste dagarna men jag har ju haft fullt upp med 3 hästar att rida,mocka åt,fixa kraft och hö.
Jag har ju inte hunnit svara på frågorna nu heller men då får svaren komma nu:


Fråga 1:Tänker du tävla i lag nästa år?
Svar:Det vet jag inte än men kanske och då kommer jag att tävla för THF:)

Fråga 2:Vilken tävlingsplats gillar du bäst,alltså vilken känner du dig trygg med?
Timrå Hästsportförening helt klart:)

Fråga 3:Hur många gånger har du ramlat av när du har hoppat med Lucy,Daisy Cherie?
Svar:Lucy:En gång tror jag men jag har inte hoppat så mycket med henne än:)
Daisy:Jag vet faktiskt inte det;)
Cherie:Jag vet inte hut många gånger jag har ramlat av henne heller;)

Fråga 4:Har Cherie redan åkt?
Svar:Nej det har hon inte men hon åker nog snart:)

Nu har jag skrivit svaren på frågorna och undrar ni om något mera så är det bara att fråga på:)
Det kommer ju säklart flera frågestunder så då får ni passa på att fråga mera:)

//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0