:)

ChaaChaa!!:)


Idag så var jag i skolan=)
Gjorde inte så mycker där.
Tog bussen hem och jag höll på att missa den idag igen;;
När jag kom hem så gick jag till stallet och mockade till Lucy,Cherie och Daisy.
Mockade åt Maggiee.
När hon kom så var hon så sen att vi inte hann fika innan vi red för det var bara teoritid kl fyra idag:)

SKITUNGE!!!

Gick bra att rida Lucy i ridhuset,hon var riktigt fin:)
Vi var bara tre stycken i ridhuset:)
När vi kom tillbaka så var vi i stallet ett tag,men sedan så gick jag och Maggie in och fikade rostmackor men varm choklad
!!
Nu så har Maggie städat mitt rum och jag har tänt ljus i mitt rum:)
Ikväll så är det lucia träning halv tio så då ska vi träna på vårat lucianummer som kommer att bli bäst på hela showen
!!

Nu så har jag inte så mycket mera att skriva om så...



.....TooDeeLss!!!








//EllenLunneborg.

Kommentarer
Postat av: Maggie

BAjSUNGE! <3333

2010-12-16 @ 14:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0