Heyy!!!

Var i skolan idag=)
Vi bakade kola i två och en halv timme så vi slapp arbeta!!
Den vart asgood!!
När jag kom hem så var jag och Maggie i stallet ett tag men vi han inte rida,fast vi skulle inte de heller för de va så kallt idag:(
Stack till ridskolan och skrev ett gröntkort prov.
Det gick nog bra hoppas jag.
Sedan så vart det u-sek möte och där slog vi in paket till maskeradhoppningen.
Dom ska stå under hindren.

Gick hem med Rebecca och vi gick till stallet och gav Mowgli mat(vår katt).
HAN VAR H  U  N  G  R  I  G  :  )
Nyss så kom jag in och duschade men nu så sitter jag bara vid min käre vän datorn!!

Ska nog ta fran min ovän mattematik boken fem och anstränga min hjärna lite;)


ÅÅÅÅÅÅÅh ligger efter i matten också:O
Ska vara klar med kapitel tre på fredag och jag har typ tio sidor kvar + så fattar jag inte ett skit i den;;


Aja nu måste jag plugga,herrååå:(



//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0