Idag så...

...Vaknade jag halv nio och klev upp och kollade på julkalendern;)
Haha bara för att den suuuuger.
Gick ut till stallet och gjorde hö åt Daisy,Lucy och Cherie.
Gjorde kraften också.
Red sedan ut med Fanny och Michaela.
Vi red runt sälsten och det tog en och en halv timma att rida och jag och Lucy var helt slut efter.
Efter jag ridit Lucy så släppte jag ut henne i hagen och mockade åt Daisy,Lucy och Cherie.
La in hö/kraft.
Gick sedan in och åt lunch för jag var jättehungrig för den smarte Ellen hade ju såklart inte ätit frukost på morgonen;)
Fikade lite lussebullar också:)
Gick sedan ut till stallet igen och red Cherie i ridhuset.
Det gick bra men hon var jättepigg men hon vart lungnare efter ett tag så jag är mycket nöjd med henne idag:)
Efter jag ridit så red jag sur Daisy;)
Hon va skitsur men när jag ridit henne så vart hon mycke gladare.
Skyndade sedan in och åt middag med världens bästa familj.
Fick sedan gå ut och ge hästarna kvälls mat.
När jag kom in igen så hade Michaela bakat kladdkaka med Marianne i:D
Det var gott det.
Nu har jag tråkigt, och det ända jag gör är att sakna mina best friends som bor alldeless för långt ifrån mig:O

Johanna & Linnea vad jag saknar er!!<3

Jaja nu orkar jag inte skriva nåt mera men imorn så ska jag ha sovmorgon och sedan blir det bara att rida och fixa tre hästar igen...!!


Har bjuder jag också på en fin bild på världens bästa Johanna & Linnea<333



Jag älskar er<33


//EllenLunneborg

Kommentarer
Postat av: johanna

vi älskar o saknar dig också ELLEN <3333333333333333

2010-12-05 @ 12:41:53
URL: http://lauwtje.blogg.se/
Postat av: ellen

<33333333333333333333333333

2010-12-05 @ 15:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0