Today

HeeJ allihopa:D

Har varit i stalle typ hela dagen:)
Började med att hoppa Cherie i ridhuset.
Det gick bra men jag hoppade inge högt.
När jag hade ridit klart henne så var hon dyngsvettig så jag la på hon ett täcke och mockade hennes box,la in hö och fyllde på med vatten.
Hon fick stå inne ett tag för att hon skulle torka lite.
När jag hade mockat åt Daisy och Lucy så var klockan lite innan tre så då fick hon vara inne.
La in mat sen åt Daisy och Lucy sen och fyllde vatten åt Daisy och tog sedan in Daisy och tränsade henne och red barbacka runt albatross.
Daisy vart helt galen och jaa, hon sprang kan jag ju säga!
När jag kom till baka så hämtade jag Lucy i hagen och tog av henne vintertäcket också fick hon äta sin intagsmat:)
Ikväll så ska jag hoppa henne på lektionen som har blivit flyttat till idag eftersom det är tävling imorron.
Det förvånar mig inte om hon har träningsverk för det har jag xD.


Jaa har väl inte så mycket mera att skriva om nu!!
Har precis ätit korv med bröd.

Jaja, hej då alla:D


Slänger in en bild också=)

//EllenLunneborg.

Kommentarer
Postat av: johanna

Har startat en mini bloggtävling, läs allt om den på min blogg! snälla var med du också :D och få din blogg länkad i ett inlägg, men skynda dig! det är bara dom 5 första!

2010-12-30 @ 15:12:44
URL: http://lauwtje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0