:D

Som sagt jag hinner inte blogga så mycket nu när det är skolan och allt annat skiit;)

Vare på skolan idag.
Skiittema;;
Sprang hem och stack till stallet.
Fixade till Cherie och tog in henne.
Gick sen in och drack varm choklad(y)
Gick sen ut till stallet igen för det är ju hopp lektion idag.
Hoppade ju som vanligt på Cherie<3
Lilla gumman ska ju snart flytta till timrå</3
Då får jag ju bästa KIING LOSII<3
Det gick ju iaf bra på lektionen.
Daisy fick vila idag=)<3

Var sen i stallet ett tag men gick sen in och åt middag.
Nu sitter jag och ska hoppa in i duschen nu.

Haha där ser ni,det vart ju ett ganska långt inlägg ändå;)

När jag ändå är igång så skriver jag mycket!!!

Jaja nu ska jag duscha så heej dåå!!!



//-

//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0