LÖRDAG

Tävlade min och Cheries sista tävling idag:'(

Men som tur var så gick det super!!!!:D
Jag vann lc:n och jag tycker verkligen att jag var värd att vinna sista tävlingen;)
Haha Cherie var jättefin men hon var lite seg men på franhoppningen så var hon bedrövlig:O
Hon kom inte rätt på ett ända hinder där men i oförsig så var det svindåligt underlag där.
Hon var mycket finare på banan sedan!:)
Grattis till Maja och Lucy som också vann lc:n!:D
Kom hem sent och Daisy fick vila idag:)
Hon lär ju vara pigg imorgon!!!!

Jaja nu sitter jag hos Maja och fick just reda på att jag ska sova här!;)

Naaajjss<33

Nääee nu ska vi sova,godnatt!!<33


//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0