SÖNDAG

Idag vaknade jag vid 11.
Klev upp då och satte mig vid datorn en stund.
Sedan så gick jag och Rebecca och gav hästarna lunch.
Mockade och fixa klart allt medan jag va i stallet.
Red sedan Cherie.
Red bara runt albatross för hon tränade ju igår.
Red barbacka.
Sedan så orkade jag inte rida Daisy så hon fick vila idag.
Var i stallet ett tag men sedan så gick jag in och bakade kladdkaka.
Gott.
Efter jag gjort det och satte mig vid datorn så var klockan så mycket att det var dags att gå och ta in hästarna.
Jag fick ta in Daisy,Fly,Copper och Cherie.
Sedan så stog jag och gosade lite med Lucy:')<3
Gick sedan in och åt middag.
Nu sitter jag här och har dötråkigt:(




//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0