TORSDAG

Idag så vaknade jag vid åtta för jag skulle till tandläkaren-.-
Dt var inge kul där men det var två tänder som skulle plastas in osv.
När jag kom hem så gick jag och la mig och sov en stund till.
Klev väl upp igen vid tio!:)
Då åt jag luch och satte mig vid datorn ett tag men sedan så gick jag till stallet!:)
Mockade och fixade där och sedan så skulle vi åka och kolla Daisys föl i bjärtrå.
Det lilla fölet var fortfarande kvar i henne mage och vi fick se en ryggrad också såg vi att hjärtat slog så det levde!:)
Nu blir det bara vänta och vänta...!!
När vi kom hem så kollade jag på hopplektionen eftersom jag inte var med på den idag!:)
Sedan så var jag i stallet ett tag och putsade mina träns och mina stövlar!:)
Gick sedan in och kollade på teve men sedan så gick jag och la mig!:)


Pappan till Daisys föl:)

//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0