FREDAG

Idag så har jag varit på skolan som vanligt.
Där hade vi idrott,engelska,klassråd och ea.
Slutade klockan 2!
Då cyklade jag hem och det var strömavbrott i hela stan idag så jag kunde inte äta så mycket men jag gick till stallet istället.
Mockade åt cherie när det var kolsvart i stallet men sedan kom ljuset när jag nästan var klar.
Mockade åt Daisy och tog in henne.
Sedan gick jag ut och då såg jag att Mowgli  hade tagit en råtta så då fick jag han och släppa den och då tog jag upp det och la den i en hink!:)
Sedan så var den där i några timmar och jag döpte den till Rufus!!
Den var jättegullig.
Efter det så red jag lektion på Daisy och det gick bra!:)
Cherie hat fått vila idag!:D
Sedan så gick jag in och åt middag.
Det blev kinamat idag!:)
Efter att vi ätit så gick jag upp till ridskolan och kollade på Majas nya ponny Annie.
Den var jättegullig och den var skäck och D-ponny, 8 år!:)
Sen gick jag hem igen och kvällade hästarna i stallet och nu ska jag snart duscha och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0