LÖRDAG

Vaknade med Maja vid min sida!
Vi klev upp och åt frukost och sedan så gick vi till ridskolan.
Där så ledde vi hästar på något som kallas ponnykvartarna som u-sek höll i!
Jaja sen så gick vi hem och red ut.
Maja på Annie och jag på Cherie.
Det gick bra det.
Sedan så gick jag in och eftersom alla hästarna vaccinerades idag så skulle vi ta bort våran hund:'(
Hon var både döv och hon hade jätteont i öronen + så var hon 13 år gammal:'(
När jag kom in igen så satt vettrinären vid axa och sprutade henne precis då.
Axa började att andas tyngre och tyngre och till slut inte alls:'(
Även fast det var det bästa för henne så är det ju så sjukt sorgligt:'(
Lilla Axa vi saknar dig så!

Jaja sedan så åkte vi till Borgh och åt middag.
Gott var det iallafall.
Vi kom hem vid halv 2.

Jaja nu ska jah sova!!



Finaste hunden!

//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0