SÖNDAG

idag så vaknade jag 06.00 och tog på mig tävlingskläderna och åt frukost.
Sedan så gick jag ut till stallet och fixade Cherie.
Klockan 07.00 åkte vi och vi var väll framme vid åtta ungefär.
Gick banan och gjorde iordning Cherie och började att rida fram och det var svinkallt.
Tävlade LC:n och kom 2:a men jag red inte riktigt som jag hade tänkt mig i omhoppningen så!
Tävlade sen LB och då var Cherie jättefin ända fram till sjuan då hon hoppade av tidigt och hann inte få upp frambenen riktigt så hon gjorde någon slags kullebytta och jag flög över huvudet på hon:/
Fick ligga i ridhuset i typ 5 minuter och vila.
Sedan så fick jag ligga på en bår ett tag men jag hade inte skadat mig allvarligt som tur var!
Var med Linnea sedan och gjorde inte så mycket mera där!:)
När vi var hemma så hade nån mockat åt mig så det slapp jag så jag red Daisy lite på ridbanan.
Hon var duktig!:)
Nu har jag precis duschat och ska gå ner och kolla på filmen sen idag!:)

Fyfy skola imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0