SÖNDAG

Bloggade inget igår för jag inte hann det!

Iallafall.
Idag så vaknade jag på ridskolan för det var spökkväll igår så jag och Maja skulle vara nattvakter!;)
Jag tror vi var världens bästa barnvakter x)
När vi vanka så städade vi och sedan så åkte alla ungar hem så då gick vi gå upp i skogen där alla machaller var igår på spökkvällen.
Efter vi varit där så hämtade Majas mamma oss,och vi åkte till Maja och åt frukost!
Sedan så drog vi till stallet och red Daisy och Annie!<3
Vi hoppade lite på ridskolans paddock och Daisy tyckte det var jättekul att få hoppa lite!!:)
Sedan så tränade jag för Pia på Cherie.
Det gick skitdåligt...
Fixade Cherie efter träningen sedan och gick in.
Ingen hade gjort middag så jag stekte lite pyttipanna.
Nu ska jag nog gå och lägga mig även fast det är lov men jag var uppe till 04.00 inatt...
Mina ögon hållet på att slå igen nu!
Hinner inte blogga mera nu!:)


TooDeeLss






//EllenLunneborg.


Kommentarer
Postat av: linnea

<333333333333333333

2010-10-31 @ 22:06:21
URL: http://olofssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0