måååååååååndaaaaaag!!

Idag så vaknade jag kvart över 7 då jag skulle cykla till skolan kvart i 7 med nora...
aja det var iaf frost ute och svinkalt,men jag käka en banan till frukost sen så åkte jag.
Började dagen med läsning sen ea sen rast.vi gjorde ingenting på rasten men sen så hade vi ea igen så då jobbade jag matte sen så åt vi.korvstroganoff var dagens lunch idag.Ganska gott!!
Där i matsalen hade vi ju kul för vissa kastade mat på Albert...haha!!
Sen hade vi rast igen och då spelade vi waschava(stavning) och jag vart inte rövad en enda gång idag:D
Kul vare iaf!:D Sen så hade vi idrott.På idrotten spelade vi brännboll!:D
vårt lag vann som vanligt;)Sen på slutet hade vi engelska.Ganska tråkigt för vi fick nya glosor till nästa vecka.
Sen efter skola var jag med Nora ett tag och nu är jag hemma och ska stax gå till stallet och rida med Fanny.
Sen ska jag väl äta middag,sitta vi datorn och sova.

Kanske hinner jag blogga lite ikväll också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0