:D

Igår red jag dressyr på Lucy och hon var sådär så det blir nog dressyr idag också! På kvällev så va jag med F/F! Vi kollade på talang och vart asförvånad för den där fakiren som kom in(om ni såg på talang) han är ju från härnösand och han har varit på vår skola och gjort detdär fast då gjorde han lite mera grejjor och REBECCA(min syrra) HAR STÅTT PÅ HANS HUVE NÄR HAN HADE HUVUDET PÅ GLASET;)tror nog att hon är lite stolt ändå!Och jag har haft han aotograf på handen!:D asacoolt och han fick 3 gröna:D

Aja imorse vaknade jag 8 och kunde inte sova men klev upp vid nio och nu skriker min mage efter mat så ska gå ner och äta nåt och sedan ringa pappa och se hur det har gått för Michaela som är och tävlar i Timrå på både Copper och Putte:) Hoppas Putte har nå vett idag då!

Näe nu måste jag ner hejsvejjs>!

//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0