:)

Hellu bloggen:)

Har varit med F/F  lite senare idag också.
Gick och kollade när dom red och sedan så var vi i stallet ett tag också glömde jag att stänga Lucys boxdör så vi gick ut och typ gungade på en vang(det gåt inte att förklara)men det kändes typ som att åka bergodalbana;)
Haha men sedan när vi gick in igen efter ksk 15-20 min så gissa vem som stod i stallgången då då??
Sulan såklart(Lucys nya smeknamn).
Haha vi gick ut med höet och då skulle Filippa köra oss ner till hagarna med en skottkärra och det gick ju...
Hon tippade oss i den så otroligt mysiga leran..!
Nu så har jag ätit middag och duschat och väntar på att Filippa ska ringa igen när hon har ätit klart så jag kan vara med dom igen senare eller snart!

Imorgon så har jag,Filippa,Fanny och Maja stalljour på ridskolan och det betyder att vi ska mocka åt 22 hästar, släppa ut dom, lägga in hö/kraft,soopa hela stallgången och sedan så får vi rida typ vilken ponny/häst vi vill så det är ju det roligaste!

Men vi brukar ju ha kul när vi är där ändå satt!

Aja nu orkar jag inte skriva mera eller jo jag har börjat bli förkild för er som vill veta!

S L Ä N G E R      I N      E N        B I L D       O C K S Å ! ! !


//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0