:)

Idag så var jag på skolan och sedan var jag ute och säljde majblommor med Nora och vi tjänade 100kr var;)
Haha men en början iaf! Sedan åkte jag hem och red lektion på Lucy och det var hoppning som vanligt. Vi fick värma upp dom självständigt så jag trvavde fram henne och försökte jobba henne lång och låg med ett avslappnande tempo och och kände av hur hon lyssnade och så! Hon var fin och red utan stigbyglar och hoppade men när det blev högre så tog jag dom igen(; Hoppade två räcken på en linje på ca 1m och hon var jättefin idag faktiskt med det vart inget avancerat arbete idag. Nyss åt jag middag och sedan kom min kusin William och min faster så nu har dom vare här ett tag men för en stund sedan så åkte dom hem.

Nyss så satte jag mobilen på laddning för att se om den fungerade och jag vart asförvanat att den satte igång sig:'D

En glad tjej är jag just nu,det ända är att den har lite dåligare bild men det gör inget ändå!


Haha nu ska jag göra nåt och sedan sova så ciiaaaoo!


Louise som hade Lucy innan oss!

//EllenLunneborg

Kommentarer
Postat av: Syedelle

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-08-02 @ 15:02:35
URL: http://syedelle.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0