♥♥♥♥

Tjenaa!:)

Idag så när jag vaknade så åt jag frukost och sedan gick vi upp till ridskolan och målade hinder. Sedan gick jag till stallet och red på min lilla Lus! Red ut i skogen och hoppade lite småhinder och jag lät henne springa så fort hon kunde och det tyckte hon  var kul♥ Sedan så gick jag upp till Maja och Isabella och red lite på banan med dom:) jag och Maja bytte hästar och sedan red Issa Lucy och jag Pucken men Issa tyckte att Lucy var så tråkig så hon ville byta på en gång men Pucken var iaf rolig!:)

Efter vi ridit så åkte Issa hem:(

Mockade åt Pucken och Carlo och gick sedan in och duschade och nu sitter jag hon Maja och vi ska gå ut och ge hästarna kvällen nu:)

Nu måste vi gå,så hejdå!

//EllenLunneborg


Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

haha men hon är ju skit tråkig ju! Kunde ju knappt fatta galopp ;) <3

2011-04-30 @ 22:58:38
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0