Looooov!♥!♥!♥!♥

Äntligen är det lov!:)


Kom hem från skolan vi kvart i två idag ungefär.
Var inne en stund och när jag skulle byta om så kom Hella så då var jag kvar inne och efter ett tag kom mamma och Michaela så jag kom ut till stallet iaf. Red ut på Lucy och kollade upp lite stigar om det gick att rida på dom och teräng banan hur det såg ut! Nästan allt var kvar! Åhh älskar verkligen våren!Klättrade lite med henne i uppförsbackar och ska göra det minst en gång i veckan nu. När jag kom tillbaka så fick lillHella rida lite och sedan ville hon inte komma ner;) Haha sötunge! Badade Lucy sedan och putsade och packade. Nu hoppas jag allt är packat tills imorn! Ska duscha nu och sedan gå och lägga mig!

Blir en tidig morgon.

imorn får jag också träffa mina älskade vänner!

Johanna, Linnea & Wilma!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Längtar tills imorn!
Håll tummarna♥

Näe nu måste jag duscha så jag kommer i säng nån gång!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


//EllenLunneborg

Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

och då är de minsann bäst vi lär känna varann bättre ;( <333

2011-04-21 @ 22:29:55
URL: http://oliviaochwilma.blogg.se/
Postat av: Wilma Kullström

ojh, ;) skare va <33

2011-04-21 @ 22:30:24
URL: http://oliviaochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0