Tjeena!

Tjena bloggen!

Vaknade vid nio idag och klev upp vid tjugo i tio och nu har jag suttit vid datorn ett tag och snart ska jag gå ner och äta något och sedan gå ut till stallet och mocka åt Daisy och Lucy och fixa deras mat. Sedan ska jag på städdag på ridskolan då vi ska bl.a tvätta ridhuset:p Är inte direkt sugen... Ska väll rida på Lussan också. Tar det nog ganska lugnt eftersom det är tävling imorgon.

Ska nog snart gå ut så jag hinner fixa allt i stallet innan vi ska gå till ridskolan och städa!
Vi ska ju städa till våra lokal/regionala tävlingar hemma!

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER FÖR DÅ BLIR DET INSTÄLLT:(

Näe nu måste jag gå ut, bloggar mera sedan!



//EllenLunneborg

Kommentarer
Postat av: Linda :D

Lycka till imorgon då! <3

2011-04-24 @ 11:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0