TRÄNINGEN!

I söndags när jag tränade för Pia förra veckan så kändes det lite osäkert och jag red inte riktigt som jag brukar men igår så gick det verkligen jättebra och vi hoppade bana på ca 90-100 och Pia sa att nu hade handbromden släppt på mig och att jag red som vanligt och att jag rider bäst i svängarna för det ser så lätt ut.

Lucy var jätteduktig så jag behåller hon ett tag till!;)

Har också bestämt att jag inte får bita på naglarna på iaf en vecka till och börja med men sedan för jag väl se! Dom ser sjuka ut nu och det gör svinont så jag tror ingen vill se dom..

Aja Efter skolan idag var jag med Fanny och sedan kom Filippa så då var jag med dom och sedan cyklade vi ut till stallet och red ut:)Red barbacka och ponnyerna var duktiga och pigga!

Nu ska jag ner och se på tv så ciiiiaooo!


//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0