<3

Idag så var jag på skolan och när jag skulle hem så råkade jag missa bussen men som tur var så åkte jag med den som gick 10 min senare och sprang hem eftersom Maggiss väntade på mig så då gick vi till mig och åt billys pizza och sen så gick vi till stallet och mockade och red ut. Vi red mot OK och hästarna var pigga och glada:D Senare så åkte Maggiss hem så då åt jag middag och nu så har jag duschat och väntar på att äppelpajen ska bli klar där nere(y) Ska nog inte göra så mycket mera ikväll:)


//EllenLunneborg.

Kommentarer
Postat av: majanylund

Då har vi något gemensamt, ska inte heller göra nåt!:P<3

2011-02-15 @ 23:23:25
URL: http://livetinorrland.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0