ihi

Har inte orkat bloggat på sistonde som ni märkt;p


Kollade på första avsnittet av ponnyakuten igår:)
Ska bli kul att se det igen:)
Lärde mig mycket förra sesongen:)

Aja, idag så var det första skoldagen.
Den var väl helt okej.
Tog bussen hem och gick till stallet.
Fixade där och red Daisy.
Red ut.
När jag kom tillbaka så myste jag lite med Lucy.
Tog sedan med mig henne ut och hade kraft i jackfickan.
Sedan så hängde jag grimskaftet på hhalsen och lekte lite med henne.
Typ:När jag springer så ska hon trava,stannar jag så ska hon också göra det också höll jag på sådär, eftersom hon har gått hårt i helgen så ville jag att hon skulle ut och röra på sig så då var det bra för henne och det var ju inte så kallt heller.

Har duschat nu och ska nu ner och äta:)


//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0