SVAREN PÅ FRÅGORNA!!!

Först och främst tack till alla frågor:)

Nu kommer svaren:
Postat av: Kajsa
Jag undrar om du har några syskon?? :)

svar: japp, det har jag två st och dom heter Michaela och Rebecca:)

Postat av: Isabella Bergh
åååh frågorna från issa...
hur lång är du?

runt 154

hur länge har du ride?

Många år:)

hur många hästar har du?

Haha tre men nu till veckan så åker Cherie:(

vad är ditt mål innom ridningen?

Mounten horse ponny cup iaf:)

är du nöjd över ditt liv?

Jora

har du några husdjur?

En stallkatt

läser du mycke bloggar?

Ungefär fem st

brukar du vara uppe sent på kvällarna?

aa

hur högt har du hoppat?

110

hur många rosetter har du?

orka räkna dom

hur många pokaler har du?

haha inte många

hur många gånger har du ramlat av?

Minns inte;)


Johanna:
hur långt vill du komma med din nya ponny?

Jag vill rida mounten horse ponny cup iår iaf:)

hur länge tänker du ha kvar daisy?

jaa jag vet inte riktigt

vilka bloggar läser du?

Din linneas och fler.

Vilka tävlingar kommer du åka på 2011?

Jaa kommer ju åka till timrås två nu i början iaf också bräcke och jaa,jag vet inte riktigt nu.


Julia:

vilken kille gillar du????

???


Postat av: jullan

hur hinner du med alla hästarna varje dag som? alltså rida cherie,daisy o lucy+att mocka mysa o jaa allt,alltså hur hinner du?:)

jaa jag vet inte riktigt men jag rider ju inte alla varje dag också har jag hjälp med daisy två dagar i vecka osso mockar mina 2 systrar åt henne en dag var så jag får rida:)


och hur gör du när de är skola? blir de inte mke då?:)

Jaa jag brukar plugga mest på kvällarna också men som tur är så går jag inte så länge i skolan på dagarna:)

Postat av: läsare

1:hur mke vill du satsa på ridsporten?:)

jaadu så mke som möjligt:)

2:vill du komma så långt de går?

jaa

3:hur mke kommer du satsa nu med luie?

jag vet inte riktigt får se hur det går nu när jag börjar att tävla henne lokalt,men till mounten horse ponny cup vill jag komma först och främst:)

4: vill du rida SM/ alltså kvala in till SM?

haha det skulle ju vara kul:)

5:vill du satsa på hoppningne elelr dressyren?

HOPPNING

6:kommer du hålla på med hästar när du blir stor?:)

jaa,det tror jag nog:)

7:vem är din största förebild inom ridsporten?

det blir nog rolf-göran bengtsson:)

Postat av: ---

hur högt har du hoppat med ponny/häst?:)

110cm



TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR ALLA FRÅGOR:D

Fråga gärna i vanliga inlägg också men såklart så kommer det flera frågestunder:)


//EllenLunneborg.

Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Gillade du inte mina frågor!?;(<33333

2011-01-01 @ 18:26:19
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: ellen

joo;)de är ju klart<3333333333

2011-01-02 @ 11:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0