BILDER SEDAN NÄSET + DÅLIG UPTADERING..







SNGGAST I STAN!♥♥♥♥♥♥












Världens finaste♥♥♥♥




Dålig updatering javet men jag har faktiskt ett vettigt skäl den här gången!;)

Vi har nämligen skaffat en övervakningskamera till Daisy och då kan man inte ha på datorn eller trådlösa saker för då funkar den inte men så vi ser allt hon gör nu när hon ska föla så då kopplar vi in en grej i tv:n på mitt rum så jag ser henne hela tiden även när det är släckt i stallet! Inatt så när jag skulle sova så såg jag hon hon vek ihop benen och la sig ner för att sova!!!! Hon var så himla dulli!:')

Aja idag så var jag på skolan och när jag kom hem så sa mamma att Lucy inte kunde gå så vi gick till stallet och jag stog och kramade henne och grät för jag var så himla orolig. Tydligen så hade det tagit 45 min att ta in henne från hagen:o♥ Hon va också halt sedan i måndag men då kunde hon iaf gå. Vetrinären kom och han gav henne akupunktur(stava??) och hon ska kunna stödja på foten  vid 5/6 tiden så ska snart gå till stallet igen och kolla hur hon mår. Om det inte hjälpt så ska vi ta av skon och kolla om hon har nån hovböld men vi får väl se♥ Min lilla sötnos♥♥


Ska gå ut och kolla Lucy nu och sen slå på övervakningskameran och kolla gå Daisy!;)

//EllenLunneborg

Kommentarer
Postat av: Magzoon

dedär blir nog bra ska du se :)<33

2011-06-01 @ 18:21:36
URL: http://mewethem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0