Jag måste förbättra mig på...

...att ha mina fötter mera rak när jag rider!

Hahah ni ksk inte fattar men när jag står stilla så pekar jag mina fötter innåt och det är för att när jag går så går jag innåt med fötterna och typ alla kommenterar det men jag kan inte göra något åt det men på bilder så är det ju inte direkt det snyggaste men jag försöker faktiskt tänka på det oftare nu men det är bara när jag står stilla,inte över hindren eller något!

Några exempel!






Hahah men jag har blive bättre!;)




//EllenLunneborg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försök att tänka att du ska använda skänklarna mycket inåt om du förstår vad jag menar! ;)

Men då brukar det funka för mig i alla fall!!.....

Lycka till ;) <3

2011-06-23 @ 13:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0