Betforbad!

När jag kom hem från Nora så gick jag till stallet och tog in Daisy och Lucy och Daisy gnäggade åt mig!:') Mockade åt Lucy och stog och smsade med Ida S och då la jag telefonen i krubban och sedan skulle jag hälla i betfor och jag tänkte ju inte på att mobilen låg där så jag bara hällde och sedan gick det ett tag och jag undarde var mobilen va och då tänkte jag: säg inte att den ligger under betforn.. Vad tror ni den gjorde, joo där låg den blöt och betforig! Nu är den vattenskadad och ligger på elementet men den funkar iaf men vissa knappar är döda!Eftersom vissa knappar inte fukgerade så ringde jag Ida och sa vad jag gjort och hon tyckte jag var smart!<3 Men tror ni jag hörde mycket av va hon sa? Näpp för det hade ju runnit in vatten i högtalarna så..!

Haha jag  är så smart! Red ut Lucy med Olivia sedan!

Nu så har jag ätit middag och väntar på mamma!

//EllenLunneborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0