:)

Igår så var Filippa, Fanny, Maja och Maggie hos mig och Maggie sov över här!Vi gjorde tacos och märängswich(stava) och när vi åt så berättade Michaela och Rebecca spökhistorier så jag började grina;)Haha men jag är livrädd för sånt dära..Sedabn så spelade vi med andra ord..Det gick ju inte så bra.Vid tolv tiden åkte dom hem och jag och Maggie gick och la oss!Nu så har Maggie inbillat sig att det var nån som knackade på fönstret eftersom en av spökhistoriena handlade om det... O herregud Maggie!!!Nu så ligger hon i min säng och och kollar i min kalender!
Haha vi ska nog snart ner och äta frukost:)

Igår så tävlade jag ju och det gick riktigt jäkla skitbra!:')Lucy var helt enkelt K I N G E N : D
I lc så nollade jag och fick 59 poäng i stil hoppningen och kom fyra:)I  lb så var hon nästan finare för då tog hon i mera men då stannade hon på trippeln men hon hade kunnat hoppa där menmen sedan så hoppade hon resten lika bra och jag är supernöjd med dagen och jag red ju inte för att vinna utaför att nolla:)

Mmen nu ska jag och Magdalena ner och äta frukost:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0