:)

Igår så tillbringade jag ju kvällen med Isabella och Maja! Vi såg på ''Tusen gånger starkare''. Någon som sett den? Den var bra iaf, sen så kollade vi på ''I rymden finns inga känslor'' fast den kollade vi knappt på för vi typ pratade och smsade med Issas kompisar ist!;)Haha men åkte hem nån    gång och sov!

Vaknade idag vid halv tio och då klev jag upp och år frukost och gick till ridskolan och kollade på klubbhoppningen och Maggie tävlade tjur Foxy men det gick bra andra  rundan i 60 då var dom nolla men i 70 så värgade hon ut sig och dum Foxy slängde av henne.Aja gick hem efter ett tag och red ut med Maggie och Campe. Vi red Örsön och galopperade ganska mycket. Sedan så kom det typ 10 millitärer på motorcyklar och skrämde livet ur dom.Kom hem vi halv fyra och då försökte jag uppfostra min andra tjurponny som springer över en när hon ska in i boxen och det gick ju inte så vidare bra men hon vart lite bättre iaf. Maggie och jag gick in och år glass sen så åkte hon hem och nu så sitter jag här och ska snárt ta en snabbdusch så jag är ren när mamma kommer in:)


//EllenLunneborg

Kommentarer
Postat av: Mäggie ofc

Foxy är en tjur! <3333333

2011-03-12 @ 17:34:02
URL: http://mewethem.blogg.se/
Postat av: johanna hästblogg

jag har sett båda filmerna, jag tycker "i rymden finns inga känslor" är bättre en "tusen gånger starkare" :D

<33333333333333333333333

2011-03-12 @ 19:46:23
URL: http://lauwtje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0