:)

Hej!:D

Idag så hade vi LK på skolan(livskunskap) i 80 min.. Det var ju inte så roligt och sedan så fick jag veta att jag fått bäst betyg i nationella provet i svenska så det var ju roligt. Fick sen skjuts av min snälle mamma hem och då gick jag ut till stallet direkt och mockade och fixade klart allting där ute och efter en stund så kom Maggie och då gick jag in och fikade liteee. Gick ut till stallet sen igen och red lektion i dressyr och det gick bra men Lucy var lite jobbig i vänster galoppen men hon har blivit så sjukt fin i övergångarna nu:') Det är sån himla skillnad sedan jag fick henne nu!Nu så har jag ätit middag och duschat och ska nog snart ta mig ner och se vad som händer. Ska väl om en stund sova också så jag är pigg i mogon!:)


//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0