(:

Idag så red jag ut på Lucy och hon var ovanligt pigg och glad men ändå världigt lydig. Putsade sedan hennes sadel,träns,martingal och benskydd. Fixade sedan iordning Fly och red han i ca 40 minuter och det gick bra men sen så tog rebban över. Mockade sedan åt mamma som lär väl börja bli en vana eftersom hon aldrig gör det utan det får vi barn göra åt hon.. Gick på usek möte och vi ska göra ett rosa hinder som det ska stå med blingbling USEK på;) Kom hem för en stund sedan och ska väl ta mig ner och äta middag eftersom min egoistiska familj inte ens dukat åt mig..

Ibland suger verkligen livet!

Det är bara dom här två som gör mig glad!





//EllenLunneborg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina vänner då! :`(

2011-03-16 @ 20:34:10
Postat av: meeeeeeeee

det är klart dom med men hästarna är dom som alltid gör mig på bra humör och då menar jag vekligen ALLTID!:')

2011-03-16 @ 21:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0