Tävlingen!

Har ju varit och tävlat i helgen och det gick bra,jag är nöjd!

Lördag LB:

Vi var nolla till första hindret i omhoppningen och då stannade hon på den förbannade trippeln och det gjorde hon förra tävlingen också. Är nöjd ändå för det var ju min andra lb.


Söndag LB:

Hon var tjurig på framhoppningen men då red jag inte särskillt bra heller men när vi kom in på banan så gick det jättebra och vi dubbelnollade och kom 3:a. Vann presentkort på H & M 100kr och rosett+placket.

Är nöjd med helgen men trippeln hade hon kunnat hoppa men jag vart inte riktigt klar innan det så..

Pratade lite med Dannielle också!<3

Red Angel efter Ida hoppat LA:n också! Hon var rolig men piggare än Lucy!:D
Snälla mamma köp hon åt mig?(A)


Har väl inte så mycket mer att säga eller joo jag tycker ni har blivit dålig på att kommentera så skrolla ner och gör det nu!

Och föresten du som kommenterar min blogg hela tin och säger att det inte blev nån skillnad på rummet mitt kan ju draaaaa! Fast jag bryr mig ändå inte vad du säger så du kan ju  fortsätta kommentera om du vill;)

//EllenLunneborg


Kommentarer
Postat av: Anonym

skoyya ju! ="P"



sorry! ="P"

2011-03-27 @ 19:26:05
Postat av: emely

grattis!:)

2011-03-28 @ 16:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0