Fredag

Idag på skolan hade vi nationella prov(läsförståelse) i engelska. Det gick faktiskt jättebra i början men eftersom jag alltid läser texten först och sedan översätter den så tar det ju lite tid så när jag gjort ett papper så ropade Magnus att han var klar och vi skulle göra tre st papper.. Då blev ju jag så sjukt stressad så då gick det inte lika bra och sedan blev ju alla klara och började prata så då vart jag så himla iriterad och störd så jag inte kunde fortsätta.. Kommer att få fortsätta på måndag. Efter skolan åkte jag hem med Mikkan och då gick jag till stalle och mockade,gjorde mat och tog in Lucy.Red henne sedan på lektionen och det gick bra men jag red inte så allvarligt idag så hon fick ta det lite lungt. Vi tränade förvänd galopp och det gick bra.

Nu sitter jag och väntar på Maja som ska komma hit!
<3
//EllenLunneborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0