Dålig updatering,jag vet!;)




Dom här bilderna ska va där nere där dom andra är men de blev nå fel men jag orkar inte fixa de:p






Jag vet att jag har haft dålig updatering dom senaste dagarna men jag ska försöka bli bättre!
Ska göra ett inlägg sedan fredag nu,hehe!:D

Fredag:

På morgonen klev jag upp kl 5 ungefär och gick ut till stallet och red dressyr på min lilla stjärna! Det gick bra men när hon såg de andra ponnyerna gå ut blev hon jättearg och hysteriskt över att hon inte fick gå ut men hon vart så pigg att jag fick ta av mig sporrarna tillome!;o Det brukar aldrig hända men hon var väl morgonpigg lilltjejen! Men hon vart fin efter ett tag men red bara igenom henne  eftersom det var tävling nästa dag!

När jag kom in så duschade jag och tog på mig mina kläder och vid kvart i nio kom Nora och hennes mamma och hämtade mig och sedan for vi till skolan där vår klass skulle träffas. Vid 20 över åtta kom vi iväg och det blev jag Nora och Omar i Noras bil... Inte riktigt så vi ville att det skulle bli men men. När vi kom till Boda borg så svängde vi in vid ett stort hus som liknade ett spöökhus och sedan sa dom att det inte var där vi skulle sova så vi åkte ner till ett hus nedanför men då visade de sig att vi skulle bo i spökhuset ändå! Jag trodde att jag skulle döö,seriöst! Bilder kommer! Jaja vi började packa in i rummen och jag och Nora skrek som grisar haha för det var en jätterläskig bild på en tant där så när man flyttade sig så ändrades den! Haha men sedan så gjorde vi det man gör där har glömt va de heter men  vi klarade 6 st för man skulle gå in i rum och lösa olika uppgifter. Vi fick lunch och sedan fortsatten vi med det och vid fyra så skulle vi ha 5-kamt och på det vann vårat lag och sedan så gick vi upp till våra rum och va där en stund och spelade spel och bara mådde!
Efter nån timma så åt vi middag och det var nå kyckling med ris och en jätte stark sås och då skulle omar äta mycket av den så han spydde! Det var ju myys! Efter maten så åt vi efterrätt som inte va så god men sen gick vi till rummen igen och va där och åt godis och chips! Kl åtta så gick vi på nån spöksak och det var faktiskt inge läskigt men aja! På kvällen efter det så så var vi på rummen igen och sprang runt,kul hade vi iaf!

Vi somnade väl vid tolv nån gång! Vid  sju så kom mamma och hämtade mig eftersom jag skulle tävla men dom andra skulle på himlabadet så det fick jag lov att missa men ajaaa.

Det var lite om våran klassresa och bilder kommer nu:


Här bodde vi:O


Lite blandade bilder!



Trött?



Där vi åt:


Allt vi tjockade i oss;)

Har fler bilder men jag orkar inte lägga upp dom!


Lördag:

När jag och mamma kom hem så bytte jag om och gick till ridskolan och va med Wilma och efter en stund så kom Johannna också! Gick banan och hämtade Lucy hemma och red fram henne till LC:n och hon var jättefin och när jag gick in på bana så tänkte jag typ: över,under eller igenom!

Haha hon var jättefin ändå till sista i omhoppningen då det vart ett missförstånd mellan oss att jag tyckte hon skulle hoppa av men hon tyckte att hon skulle ta ett galoppsrpång till så hon ändrade sig i sista sekund så hon stanna och alla bomma revs! Sedan hoppade hon.
I LB:n så ställde hon upp jättermycket för jag trodde hon skulle stanna på varje hinder men hon hoppade alla och till nästy sista höll jag på att glömma vägen så jag gjortde nå kringelkrok men kom tvåa i den klassen men om jag inte skulle gjort den dära kringelkroken så hade jag nog vunnit för det skiljde en tiondel..!
Aja så ska jag inte tänka!

På kvällen så var jag med Wilma och vi gick banan  och eftersom Johanna kom så gick vi med varan men när hon åkte hem så satte vi i  cafeterian och drack varm choklad och bara pratade:')

Gick hem vid halv tio och gav pollarna kvällsmat!


Söndag:
Vaknade vid sju tror jag och klev upp då och gickk till stallet och fixade där och sedan red jag en LC då också och då var hon jätttesnäll och vi vann!!!!

I LB:n så hoppade hon jättefint men jag tänkte mer på stilen efter som det var stilbedömning så vi rev trippel och stannade ut oss på muren men jag är nöjd ändå!
På kvällen åt jag och min kära familj och åt på högakusten hotellet,och det var yummie!

Måndag:
Var i skolan och det var lika tråkigt som vanligt där! Red ut Lussan med mamma och det gick braaa!
Minns inte riktigt va jag gjorde sen men;)

Tisdag:

Var i skolan och bär jag kom hem så gick jag till stallet och red Lucy på lektionen och det gick bra tills på slutet då hon började sura och reste sig flera gånger.
På kvällen så satt jag vid datorn antar jag!

Onsdag:
Idag så vilade pollen min. Var ute och lekte men ehhe i ca 40 min och tränade att ta av grimman utan att hon skulle springa iväg och det gick jätterbra!!!! Lucy va så duktig så:')
Nu så sitter jag här och har kramp i armarna för jag skrivit så mycket men jag tror jag skla ut till stallet igen och ta in Lucy!

Ni som orkade läsa ända ner hit var duktiga tycker jag ,men jag lovasr jag ska bli bättre med updateringen nu!!:D

Nu kommer lite  bilder som jag haft på telefonen också men inte fått in dom på datorn:)

Cherie innan hon åkte:





Lite bilder när hon var i hagen det är nämligen så att hon har lärt sig att rymma nu så hon springer runt i typ allas hagar och tycker det är jätteroligt!;)



Sötnos:')


Hahah hittade bild när jag och nora skulle göra fiskt på HK:n!;)

Blää och jag skulle dela den med fingrarna!;o


KLAR!




Nu har jag bloggar mycket tycker jag men ska ut till stallet nu så hejdå!

//EllenLunneborg

Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

<3

2011-05-12 @ 16:30:05
URL: http://oliviaochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0