:)

Tjeena!

Tillbringade ju kvällen igår med Maja. Vid tio gick vi ju ut och gav hästarna kvällsmat och hon skämde ut mig totalt! Hahah men sedan gick vi upp till majbrasan för vi skulle se om det var nå folk där men då ty var det tio st där så vi gick hem! Haha;) När vi kom hem till Maja sedan så åt vi efterrätt och det var nån paj av nå slag!;) Vi åkte hem vid kvart i ett och då la jag mig i sängen och sov!

Haha idag så har jag ridit ut på Lussan:) Red först upp för våran backe och hoppade hindren där och sedan red jag skolstigen runt våran skola. Det var ju rätt mycket vatten i beckarna men Lussan typ gick igenom dom..

Hahah efter det så putsade jag allt och tvättade benskydden och fixade i stallet och sedan beställde vi mat från mini!

Vid 6 så åkte vi på stallmöte och för en stund sedan så kom vi hem:)

Nu ska jag gå ut och ge hästarna kvällsmat:D

Ciiiiaaao!

//EllenLunneborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0