Tjollahopp!;)


Idag så har jag varit på skolan och vi slutade halv tre så då cyklade jag hem.
När jag kom hem så gick jag ut till stallet och fixade där och sedan gick jag in och åt och sedan så red jag lektion på Lussan:)
Hon var sjukt fin idag♥
Älskar min ponny♥

Var sedan i stallet ett tag men sen gick jag in och gjorde inte så mycket..
Nu ska jag se på film med min kära syster och hon ropar som är galning där nere!

Haha bäst jag går nu men jag kan också ta och säga att jag längtar sjukt mycket till helgen!
På fredag så ska jag på klassresa och sedan vet jag inte om jag ska hem på kvällen eller om jag åker tidigt på morgonen men mamma säger att det räcker om jag äör hemma tio men jag säger 8 för jag hAtar verkligen att stressa! Tror det nlir nån gång i mellan iaf;) Halv nio eller något för jag vill hinna mocka och fixa innan!Haha!

Nu måste jag gå ner inna Rebban blir galen;)

//EllenLunneborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0