(:

Hejjjjjjj!

Idag så va jag på skolan och sedan så cyklade jag hem och gjorde pannkakor och sedan gick jag till stallet och mockade,gjorde hö och fixade havren åt Lussan.
Red henne sedan på hopplektionen och det gick bra och vi hoppade tävlingshindren och hon stannade två ggr tror jag, Ena gången på banan och ´men då red jag som enkratta och red iväg hon för mycket så då stannade hon men då red jag på henne förmycket. Putsade alla grejor sedan så nu är det gjort tills tävlingen på lördag men ksk inte har sagt att jag ska på klassresa imorn med min cpklass så då åker vi 8 och sover över och sedan kmr mamma få hämta mig på morgonen så sedan tävlar jag! Dom andra ska åka till himlabadet men det kan jag ju göra sen nån gång. Nu så har jag duschat och ska äta men sedan sk jag åka och köpa godis med pappa tills imorn!:)

Nu ska jag äta så ciiiaao!

//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0