=)

Tjoobreee!:D

Idag så var jag på skolan och vi började med att ha idrott och sedan engelska. Efter det så var det lunch och rast och sen så skulle vi gå till typ någon utställning på stan i spöregnet... När vi kom tillbaka så fick vi läsa den sista halvtimman och sen så cyklade jag hem i det mysiga regnet! När jag kom hem så tog jag på mig kläder och sedan så gick jag till stallet och mockade och fixade i stallet så snabbt jag kunde så jag kunde ta in min lilla Lus så hon inte blev så blöt lillgumman!:') Borstade henne och släppte in henne i boxen och sedan så gick jag in och åt en pizza och mamma,Michaela och farmor kom hem och dom hade köpt tårta så då åt jag av den också;) Red sedan lektion  och hon var fin i början men sedan så blev hon upprörd och borjade resa sig och hålla på..
När vi kom tillbaka så putsade jag och sedan kom jag in vid 6 och duschade och nyss så åt jag middag!

Har väl inte så mkt mera att säga utom att imorn så är det städdag i stallet (om det inte regnar) så då ska vi ta ut allt spån och högtryckstvätta hela stallet!

Ska väl lite senare rida och tvätta Lucy så hon är sen på söndag!


//EllenLunneborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0