Hahahah

Vet att jag inte bloggat på tre dar men har inte orkat bara!

Orkar inte skriva så mycket men kan ju ta och säga att i torsdags på hopplektionen så hoppade jag en ganska ny ridskoleponny som heter Lyckoslanten(Lasse)!! Jag kan ju säga att det kändes som att sitta på en bomb som kunde sprängas när som helst! Han va skeeetpigg,har faktiskt aldrig ride en så pigg häst och så fort man tittade på hindren så vände han upp och kutade emot det,haha jag satt bara och skrattade då!;)Ska nog rida han nåra ggr nu på lektionen så tar jag Lucy bara på Pia-träningarna. Det är ju nyttigt att hoppa andra hästar också!







Idag så tävlade jag också på näset med Lussan!

Red fram henne lite på gräset och Rebcca fick hjälpa mig på framhoppningen och det gick bra,startade sist och vann LC:n!!! I LB:n så va hon lite trött så då rev hon 2:an men jag är jättenöjd med dagen!<33

Nu ska jag Rebecca och pappa ut och äta för mamma och Michaela är ju på frösön och tävlar dressyr idag och imorn så dom ska sova på hotell!

//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0