Idag så har jag...

...varit på skolan och där så hade vi bad och eftersom varken Nora eller Sofie var med så fick jag bada med Tilde och Lovisa. Gick hem med Tilde och den sista biten cyklade jag och va astrött men gick ändå till stallet och fixade till Lucy och mockade åt Putte. Red sedan henne på lektionen och det gick bra men när vi hoppade så hoppade vi en grind som va ca 70-80 och sedan så skulle vi hoppa mur och då höjde hon upp den till typ 105 så då stannade Lucy nåra ggr och sen helt plötsligt hoppade hon och jag var inte alls med så hon rev nån murdel men sedan när jag kom igen så hoppade hon bra.Vi tog den också åt andra hållet och då gick det suupeer! Åkte på donken och käka med michan och det var gott!:D Hämtade mamma sen och vi åkte hem och då skulle dom lastträna Northon med våran transport så då tog jag ut Daisy och borstade henne lite och jag kan säga att hon är ordentligt rund om magen och ni ksks har märkt att jag aldrig lägger ut nå bilder på henne men till helgen så lovar jag att göra det och lägga ut! Nu är det bara ca 5 veckor kvar tills fölet kommer!!!!!Det har gått så otroligt snabbt!!! längtar!!

Ska ta av henne skorna imorn och sedan ska vi köpa halm och ställa henne i Flys box för den är större!!
Hon blir nog en bra mamma och om man känner på hennes mage eller kollar längee på den så ser man att den rör sig ibland:D


Imorn är det fotbolls match mot vinden och jag undrar hur det kommer gå;)

//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0