Kommentera meer!

Tjeeeeeena bloggen!!

Tycker ni är dåliga på att kommentera nu:/

Hann inte blogga igår menmen!

Kan vara snäll att skriva om dagen iaf!;)

Var på skolan och slutade vid halv tre så då cyklade jag hem och åt och sedan ut till stallet,mockade åt Daisy,Fixade hennes mat,mockade åt Lucy och fixade hennes mat! När jag va klar med det så gick jag in en stund och sedan ut till stallet igen och tog på mig hjälm,stövlar och sporrar och sen så cyklade jag till ridskolan. Red en ridskoleponny på lektionen som heter Lyckoslanten(Lasse) och han var faktiskt rolig!!! Han hade urhärlig galopp!!
Vi jobbade skänkelvikningar och förvänd galopp. Lasse va duktig. Sedan så gick jag ut till stallet och myste lite med Lucy och så gick jag med henne ner till huset och då fick hon en morot min lilla tjej:') Hon fick vila idag.


För en stund sedan så åt jag middag och nu sitter jag här och trååkar!!




Sötis!


//EllenLunneborg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0