Min skola!

Haha hade tänkt att variera och skriva lite om min skolan nu!:D

Min skola heter Geresta skolan och de är stoor och är ifrån 6-års till 9:an.Det finns också avdelningar så vi har ett helt låångt hus på ovandsidan där på ena sida är det lågstadiet och påp andra sidan mellastadiet. Då är också hela den längan avdelad så halva heter Jordens hus och andra halvan Vindens hus. Jag går då på jordens hus och i min klass är vi 28 st tror jag och det är då 3:or 4:or och 5:or så vi är 10 5:or i klassen. När vi har idrott och sånt så är vi med våran parallell klass som heter floden men också går på jordens hus. Det är assvårt att förklara. Sedan så har vi högstadiet som är en bit neråt så man går der på en backe så då kmr man dit och där heter ena delen Glöden och andra Gnistan så om man har gått på vindens hus så börjar man på gnistan och om man gått på jordens hus som jag så börjar man på glöden. Vi har också en matsal som alla äter i men det är uppdelat med våran klass äter alltis först! Ska ta och rita så ni ksk förstår bättre!:D




Hoppas ni fatta bättre!!!!!!!!

//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0