Rohlos Cherie♥

Chaaa!

Idag så var jag på skolan och sedan vid två så cyklade jag hem och gick ut till stallet och mockade och fixade åt Lucy.  Skrittade sedan ut henne runt albatross bara för det var dressyr igår och hoppträning dagen innan så hon tyckte det säker bara var skönt att gå ut och skritta lite. Var sedan i stallet ett tag men gick in lite senare. Nu så har jag ätit middag och jag läste på Ewas(Cheries ägare) facebook att Cherie var ute på annons:'( Min lilla vackra ponny♥ Fick då just veta av mamma att Cherie kommer hem på lördag också för då ska hon också tävla med Emma. Jag fattar inte riktigt varför dom inte vill ha kvar henne men Pia tyckte tydligen att Emma skulle ha Dacke ist. Hon har antagligen inte blivit riden eller något:'( Hon lär vara helt f.................Längtar verkligen tills lördag när hon kommer hem igen för jag vill verkligen träffa min lilla tjej♥ Jag tror att jag kommer att få rida henne också för någon måste ju det♥Gud vad jag saknar henne nu! Jag kommer antagligen börja gråta när jag ser henne då:')
Snälla ni,vet ni någon liten men ändå något rutinerad ryttare som söker b-ponny och man kan lita på så kommentera! Jag vill verkligen att hon får ett bra hem♥
Lilla Kärran♥♥♥♥♥♥♥

Kommer att tänka på henne dom sista dagarna nu tills hon kommer♥ Hon kommer då stå hos Ewa antar jag men jag hoppas att hon får stå inne på natten för hon har fyra boxplatser och liite för många hästar! Den vintern innan jag tog hem henne så fick hon vara ute dygnet runt i kylan..♥

Nu ska jag gå ut och säga gonatt till min kära ponny som står uppe i stallet!♥

Längtar tills helgen, taggataggatagga!
Får träffa min sagoponny också♥

//EllenLunneborg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0