Tävling

Imorse klev jag upp fem och gick till stallet och mockade åt Daisy och Lucy och fixade där och väntade på Maggie och när hon kom så lastade vi hästarna och åkte. När vi var framme så gick vi och visade papprerna och sen så väntade vi lite tills det skulle börja. Red fram Lucy och hon var faktiskt riktigt mjuk och red programmet och fick 60% och det slutade på en delad andraplacering med Nattis och vi hade exakt samma så dom kunde inte knuffa ut nån från nån placering! Red LB:1 också och då var hon jätte stel och hängde sig på bettet så då slarvade jag med allt för det kändes som att det inte var någon mening att fortsätta så jag fick 52% men då var det en annan dommare som gav jättelååga påäng till alla.. Aja vi åkte till birsta och köpte en pressent till Lovisa och sedan gick vi en sväng på hööks och fick med mig hästgodis hem;) När vi kom hem så packade vi upp allt och nu har jag duschat och ska väl ner och äta middag och sedan åka till Lovisa with my friends!:D


liite bilder:))



Trött?


Ewa!



Maggie<3



HON VILLE INTE VA MED PÅ KORT:'(





Nora igår efter fotbollen!




Nej nu ska jag ta mig ner och äta innan jag åker,bjuder på denna fina bild på mig som är tagen nyss!;)



//EllenLunneborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0