Tjorlaaa!

Idag så vaknade jag vid halv 10 och då gick jag upp och åt frukost och sedan gick jag till stallet och det var städdag där så hela logen skulle städas och nu vart det jättefint där och det vart mycke plats där som det inte brukar vara! Mockade åt min dryga ponny och fillde på med spån åt henne och fixade maten och Daisy och Lucy och sedan fick jag lov att mocka åt Daisy också. Skrittade sedan ut med Filippa och Fanny mot myran och sedan fick Lucy gå in i Daisys box eftersom Lucys mat var i hennes box. Jag gick då in och åt lunch och lite senare gick jag ut till stallet igen och badade min lilla sötponny:')

Hon vart ren och fin flätade svansen på henne och sprutade glansspray på hon!
Nu är hon badad och REN i stallet och hon fick även prova sina röda lindor som hon vann och hon vart assnygg,bilder kommer nu snart!

Nu så ska jag, mamma och Rebecca åka till Fannys hästaffär och kolla om vi kan hitta nåra lagschabrak som inte är allt för dyra! Det är ju8 tävling i Östjämten imorn och jag rider LC lag och LB!

//EllenLunneborg

Lite bilder sen idag!






Manen hennes börjar bli lång;)



Hon vart lite less...


...Så hon fick på sig ett varmt och gosigt täcke:')


Lindade henne sen med lindorna hon vann!







Sen så gick vi ner till huset och visade mamma hur fin hon blev och då skulle hon såklart äta på gräsmattan och hon blev helt galen då hon såg gräs!








Tog lite bilder på Cherie också:')







Nu är allt packat och klart(hoppas jag)i skåpet!:D

Dålig bild kvalite javet!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0